Masz prawo do zwrotu zakupionego w sklepie internetowym StarLashes towaru w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Co zrobić?
• Pobierz i wypełnij formularz zwrotu – formularz pobierzesz tutaj
• Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użycia.
• Produkt który chcesz zwrócić wraz z formularzem oraz dowodem zakupu odeślij na nasz adres: StarLashes, ul. Nyska 52/2, 50-505 Wrocław
• Oczekuj przelewu zwrotnego na podane w formularzu konto bankowe.
• Jeżeli nastąpiła pomyłka ze strony firmy StarLashes wówczas koszt transportu pokrywa sprzedawca, w przeciwnym przypadku zastosowanie znajdują postanowienia ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy StarLashes nie będą odbierane.
REKLAMACJA WADLIWEGO TOWARU
Masz również prawo do reklamacji zakupionego towaru.
Co zrobić?
• Pobierz i wypełnij formularz reklamacji – formularz pobierzesz tutaj
• Wadliwy produkt wraz z formularzem oraz dowodem zakupu odeślij na nasz adres: StarLashes, ul. Nyska 52/2, 50-505 Wrocław
• Poinformuj nas czy mamy dokonać wymiany czy zwrócić pieniądze.
• Zobowiązujemy się do usunięcia powstałej usterki i rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy StarLashes, ale zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich produktów z zagranicy.
• Oczekuj przesyłki zwrotnej lub przelewu na podane w formularzu konto bankowe.
• Jeżeli reklamacja okaże się zasadna wówczas koszt transportu na podstawie dowodu zapłaty za wysyłkę pokrywa sprzedawca, w przeciwnym przypadku zastosowanie znajdują postanowienia ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.). Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy StarLashes nie będą odbierane.
REZYGNACJA Z ZAKUPU
Masz prawo do rezygnacji z zakupu już po jego opłaceniu, ale przed nadaniem przesyłki przez pracowników naszego sklepu.
Natomiast w przypadku wniesienia opłaty przez serwisy P Przelewy24 opłata manipulacyjna/koszty transakcji naliczane przez wybranego pośrednika płatności elektronicznych nie zostaną zwrócone przez sklepStarLashes.
Więcej informacji na temat reklamacji znajduje się w zakładce „Regulamin” oraz pod numerem + 48 502644936